Wie heißt Pippi Langstrumpf wirklich?

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

---

Pippilotta Viktualia Rollgardina Pfefferminz Efraimstochter Langstrumpf