Sag ein plattdeutsches Gedicht auf?

He kennt dat. De Lots` spelt sick`n beten op. „Op, disse Streck fohr ick all fiefuntwintig Joahr“, seggt he to den Passaschier. „Hier kenn ick jedes Lock un jede Bank.“. RUMS! Makt de Damper, in dissen Ogenblick un sitt in den Sand fest. „Sehn Se wol“ seggr de Lots`, „dor is al en!“.