Was essen Rumänen?

Typisch: Bulz Caltaboș Cașcaval Chifteluțe marinate Ciorbă de burtă Ciorbă de perișoare Coliva Cozonac Lapte de pasăre Mămăligă Mititei Mujdei Pârjoale moldovenești Sarmale de varză acră Sărmăluțe cu foi de viță Papanași Pastramă Salată de icre Salată de vinete Telemea Tocăniță de carne cu gutui